Kort om opplysning, råd og rettleiing
Du har rett til å få rettleiing frå NAV for å førebyggje eller løyse utfordringar med heimeforhold, busituasjon, omsorg for barn, arbeid eller økonomi.
Kort om opplysning, råd og rettleiing
Du har rett til å få rettleiing frå NAV for å førebyggje eller løyse utfordringar med heimeforhold, busituasjon, omsorg for barn, arbeid eller økonomi.
Kven kan få?
Dersom du har behov for ein rettleiingssamtale med oss, kan du ta kontakt med NAV-kontoret ditt.
Du treng ikkje å allereie vere i ein vanskeleg situasjon for å få ein samtale. Du treng heller ikkje å ha rett på stønader frå NAV for å be om ein samtale. Vi tilbyr deg ein samtale ut frå dei behova du har.
Kva kan du få hjelp til?
Vi har plikt til å rettleie deg om tenester og stønader som du kan få.
Dersom du treng hjelp frå andre offentlege tenester, skal vi hjelpe deg med å kome i kontakt med dei.
Dersom du ønskjer det, kan vi samarbeide med fleire offentlege tenester for å kunne gi deg best mogleg hjelp, for eksempel skulen, fastlegen, oppfølgingstenesta, barnevernet, barne- og ungdomspsykiatrien og distriktspsykiatriske senter (DPS).
Dersom du får økonomisk sosialhjelp, kan ein rettleiingssamtale bidra til at du lettare klarer deg sjølv..
NAV kan også gi deg råd om økonomi og gjeld. Du kan prate med oss på telefonen eller møte oss på NAV-kontoret.
Teieplikt
Alle medarbeidarane i NAV har teieplikt.
Rettleiingssamtalen skal skje på ein uforstyrra stad. Du kan velje om du vil ha samtalen på NAV-kontoret eller digitalt.
Finn du ikkje svaret her? Ta kontakt med oss
Finn ditt NAV-kontor
Chat med oss
Du møter først chatbot Frida som svarar deg. Du kan òg be om å få snakke med ein rettleiar (kvardagar 09:00-15:00).
Ring oss på 55 55 33 33
Opningstider: kvardagar 09:00–15:00. Dersom ventetida er over 5 minutt, kan vi ringe deg tilbake.
Sjå fleire telefonnummer og tasteval.