Hvis du svarer ja, bruker vi informasjonskapsler og lignende teknologi til statistikk, analyse, spørreundersøkelser og brukertester. Målet er å forstå hvordan du og andre bruker nav.no, slik at vi kan forbedre nettsidene og tjenestene våre.
Du kan når som helst endre samtykket ditt via lenken i bunnmenyen.
Rådgiver i Nav Vestfold og Telemark og sekretær i brukerutvalget
Linn Farstad
Direktør ved Quality Hotel Tønsberg
Øyvind S. Hagen
Målet til brukerutvalget er å gjøre systematisk nytte av brukernes erfaringer og kompetanse som innsatsfaktorer i tjenesteutviklingen. Det vil bidra til en ny dynamikk, og nye impulser og ideer i i arbeidet for å finne frem til nye og bedre løsninger på de utfordringene etaten er stilt overfor. Nav i Vestfold og Telemark gjør en god jobb på de aller fleste områdene, men det er alltid mulig, og nødvendig, å finne enda bedre løsninger og gjøre jobben enda bedre. Å trekke sterkere veksler på brukerne og involvere dem i arbeidet for å videreutvikle tjenestene er en del av en naturlig utvikling. At Nav i Vestfold og Telemark har satt seg fore å være ledende på innovasjon og nyskapning, og være en lærende organisasjon får praktiske konsekvenser, det skal være mer enn ord. Sammen med brukerne skal vi leve opp til de målene som er satt og få til enda mer inkludering i arbeidslivet. Flere skal inkluderes i arbeid.
Alle Nav-kontor i regionen har egne kontaktpersoner som skal være til disposisjon ved etablering og videre utvikling av brukerutvalgene.
Fakta
Referat fra møter Nav Vestfold og Telemarks brukerutvalg