Regionale brukerutvalg i NAV i Oslo
Regionale brukerutvalg er en samhandlingsarena mellom NAV-kontorene i Oslo og brukerrepresentanter. Målet er at tjenestene skal bli bedre og mer målrettet.
De regionale rådene, som startet opp høsten 2017, skal sikre at NAV-kontorene i Oslo får tilbakemeldinger om hvordan brukerne opplever tjenestene og slik bidra i utviklingen av det lokale tjenestetilbudet. NAV Oslo, Oslo kommune og brukerorganisasjoner skal sammen legge til rette for å få fram relevante brukererfaringer.
I brukerutvalgene sitter enhetsledere fra alle NAV-kontorene, veiledere fra utvalgte NAV-kontor i regionene samt brukerrepresentanter som skal gjenspeile brukergruppene i NAV.
Det er fire regionale brukerutvalg i NAV i Oslo:
Brukerutvalget i nord består av NAV Alna, NAV Stovner, NAV Grorud og NAV Bjerke
- Mandat
- Referater
- Kontaktinformasjon:
- Leder: Rolf Solvang, representerer Fattignettverket
- Sekretær: Einar.lødemehl@nav.no, NAV Bjerke
Brukerutvalget i sør består av NAV Nordstrand, NAV Søndre Nordstrand og NAV Østensjø
- Mandat
- Referater
- Kontaktpersoner
- Leder: Magnar Aukrust, representerer FFO - Slagrammedes forening
- Sekretær: Hans Kristian Berndtsson, NAV Søndre Nordstrand
Brukerutvalget i sentrum består av NAV St. Hanshaugen, NAV Gamle Oslo, NAV Grünerløkka og NAV Sagene
Brukerutvalget i vest består av NAV Ullern, NAV Vestre Aker, NAV Nordre Aker og NAV Frogner
- Mandat
- Referater
- Kontaktinformasjon:
- Leder: Siv Mirjam Farstad Skaget, tlf: 93 03 60 44
- Sekretær: Abdollah Hejab, telefon: 99 52 07 13
Se også siden om brukerutvalg på fylkes- og kommunenivå i NAV i Oslo