Har du behov for hjelpemiddel?
Har du behov for hjelpemiddel tar du kontakt med kommunen der du bor, som hjelper deg med søknaden.
Utlevering og innlevering av hjelpemiddel, lokale rutinar og annan praktisk informasjon.
Har du behov for hjelpemiddel?
Har du behov for hjelpemiddel tar du kontakt med kommunen der du bor, som hjelper deg med søknaden.
Det er kontaktpersonar med ansvar for hjelpemiddel i kvar kommune. Vi kallar dei hjelpemiddelansvarlege. Dei gjev råd og rettleiing ved behov for hjelpemiddel.
Hjelpemiddel blir levert til kommunalt lager frå Hjelpemiddelsentralen. Har du ikkje lenger behov for hjelpemiddel du har utlånt, skal det leverast inn til kommunen.
Hjelpemiddelteknikar i kommunen
Ved behov for reparasjon av hjelpemiddel skal du ta kontakt med kommunen.
Endring i bestillingsordningen frå 1. september. Produktlista blir felles for heile landet. Det blir også mogleg å bruke digital løysing for bestilling.
For kommunen og andre samarbeidspartar i Møre og Romsdal
Her finn du lokal informasjon og rutiner for deg som jobbar med hjelpemiddelformidling i Møre og Romsdal.
Du finn felles nasjonale hjelpeskjema under "Skjemaer og søknader" på hovudsida på nav.no, desse skal brukast. Der det ikkje er utarbeida felles hjelpeskjema har vi utarbeidd våre eigne som du finn her.
Samhandlingsavtale med kommunane
Samarbeidet mellom kommunane i fylket og NAV Hjelpemiddelsentral Møre og Romsdal er styrt av ein rammeavtale. Avtalen er utdjupa i Samhandlingsdokumentet, som du finn under Relatert innhold. Alle kommunane har signert rammeavtalen og samhandlingsdokumentet.