Hvis du svarer ja, bruker vi informasjonskapsler og lignende teknologi til statistikk, analyse, spørreundersøkelser og brukertester. Målet er å forstå hvordan du og andre bruker nav.no, slik at vi kan forbedre nettsidene og tjenestene våre.
Du kan når som helst endre samtykket ditt via lenken i bunnmenyen.
Vi har også nødvendige informasjonskapsler, som ikke kan velges bort. Om informasjonskapslene våre.
Arbeid og Velferd nr. 3-2008
Av Lise Fjeldvik, Sverre Friis-Petersen, Per Kristoffersen og Terje Sund
Høsten 2007 gjennomførte Nav en undersøkelse blant et utvalg brukere av hjelpemidler og deres tilfredshet med hjelpemiddelet, formidlingen av det og hjelpemiddeltjenesten for øvrig.
I denne artikkelen ser vi på hva som skaper fornøyde brukere, og hvilke forhold som har betydning for brukertilfredsheten på hjelpemiddelområdet?