Aktuelt
Feil utbetaling fra Nav skyldes teknisk feil hos DNB – feilen er rettet
Publisert 19. juni 2025 | Oppdatert 23. juni 2025
Hvis du svarer ja, bruker vi informasjonskapsler og lignende teknologi til statistikk, analyse, spørreundersøkelser og brukertester. Målet er å forstå hvordan du og andre bruker nav.no, slik at vi kan forbedre nettsidene og tjenestene våre.
Du kan når som helst endre samtykket ditt via lenken i bunnmenyen.
Vi har også nødvendige informasjonskapsler, som ikke kan velges bort. Om informasjonskapslene våre.
Aktuelt
Publisert 19. juni 2025 | Oppdatert 23. juni 2025
På grunn av teknisk feil i DNB har mange mottakere fått oppgitt flere utbetalinger i bankkontoen om morgenen torsdag 19. juni.
Det er kun mottakere med konto i DNB er som er berørt. Nav har hatt tett kontakt med DNB, og DNB bekrefter at feilen er rettet. Vi har stor forståelse for at dette har skapt bekymring hos brukerne våre. Det er ingen forsinkelse i utbetalingene fra Navs side.
Her finner du oversikt over utbetalingsdatoer. Hvis du har brukt av pengene som er feil utbetalt og har spørsmål om det, kan du kontakte DNB.