Slik gjer du det — For tiltaksarrangørar
Sende faktura eller krav om utbetaling til Nav
Her ser du korleis tiltaksarrangørar og tiltaksverksemder skal sende faktura eller krav om utbetaling.
Faktura
Vi kan førebels ikkje motta tiltaksfaktura som EHF.
Vel rett tiltak og skriv ut førsteside.
For arrangørar av tiltaka Arbeidsretta rehabilitering, Avklaring og Oppfølging:
For utbetalingar som gjeld perioden 1. oktober til 31. oktober og seinare, skal du bruke den nye digitale løysinga for innsending. Denne erstattar dagens ordning med faktura som blir sendt per post.
Skjema for krav om utbetaling
Skjema for krav om utbetaling kan gi grunnlag for behandling av utbetalingar for arbeidsmarknadstiltak.
Vel rett tiltak og fyll ut skjema for krav om utbetaling. Du må velje innsendingsmåte basert på kva periode kravet gjeld.
For arrangørar av tiltaka Arbeidsførebuande trening og Varig tilrettelagd arbeid i skjerma verksemd:
For utbetalingar som gjeld perioden 1. juli til 31. juli og seinare, skal du bruke den nye digitale løysinga for innsending. Denne erstattar dagens ordning med refusjonskrav som blir sendt per post.
Fakturavedlegg for oppfølgingstiltaket
Fakturavedlegget eller tilsvarande dokumentasjon, skal lastast opp i den nye digitale løysinga for innsending. For oppfølgingstiltaket skal det fakturerast månadleg.
Kontaktinformasjon ved faktura
Samarbeidspartnarar kan kontakte oss på nav.okonomiteneste@nav.no eller ringe vår brukarstøtte på telefon 40 00 77 60.
Oppdatert 07.11.2025