Endre kontonummer
SLIK GJER DU DET
|Oppdatert 2. april 2024
Når du søkjer om pengestøtte frå NAV, må du kontrollere at vi har korrekt kontonummer. Du kan sjå kva for kontonummer som er registrert på deg ved å logge deg på nav.no.
Innhald
Når du søkjer om pengestøtte frå NAV, må du kontrollere at vi har korrekt kontonummer. Du kan sjå kva for kontonummer som er registrert på deg ved å logge deg på nav.no.
Slik endrar du
Kopier lenkeLenka er kopiertEndre kontonummer
Viss du loggar på nav.no med BankID, Buypass eller Comfides, kan du endre kontonummer i "Personopplysningar".
Du kan berre ha eitt kontonummer registrert hos NAV. Dette gjeld for alle privatpersonar som får pengestøtte, pensjon eller refusjonar frå NAV.
Utbetalingar som NAV gjer på vegner av mellom anna Statens pensjonskasse, blir utbetalte til det kontonummeret som du har registrert hos NAV.
Utbetaling til utanlandsk bankkonto
Som hovudregel utbetalar NAV til norsk bankkonto. Har du ikkje bankkonto i Norge, bør du oppgje kontonummer i utanlandsk bank dersom du har det.
For nokre utbetalingar er det likevel ein føresetnad at du oppheld deg i Noreg. Dersom du oppgjev eit kontonummer i ein utanlandsk bank, må du vere merksam på at det kjem eit gebyr for kvar utbetaling, og at det kan ta litt lengre tid før pengane er på din konto.
Har du utbetalingar frå kommunen eller Husbanken?
Om endring av kontonummer for kommunen og Husbanken:
Du kan ikkje endre kontonummeret på nav.no dersom det gjeld utbetalingar frå kommunen, til dømes økonomisk sosialhjelp og kvalifiseringsstønad. Da må du ta kontakt med ditt lokale NAV-kontor for å endre kontonummeret ditt.
Du kan ikkje endre kontonummeret på nav.no dersom det gjeld utbetalingar frå Husbanken, til dømes bustøtte. Då må du logge deg på husbanken.no.
Da må du kontakte bustøttekontoret i din kommune dersom du vil endre kontonummeret. På kommunen sin nettside finn du kontaktinformasjon.
Kan du ikkje melda frå digitalt?
Kopier lenkeLenka er kopiertDerrsom du ikkje moglegheit til å melde frå digitalt, kan du melde frå om endringar via posten. Du må då leggje ved kopi av gyldig legitimasjon, eller vise gyldig legitimasjon ved å møte fram personleg på eit NAV-kontor. Du må gi opp fødselsnummer eller D-nummer for å endre kontonummer.
Dersom du skal melde frå om endring frå éin norsk bankkonto til ein annan, bruker du skjemaet melding om nytt bankkontonummer.
Melding om nytt bankkontonummer
Utbetaling til utenlandsk bankkonto
Dersom du ønskjer at vi skal betale ut pengane til ein utanlandsk bankkonto, og du vil sende skjemaet med post, må du fylle ut skjema om bankopplysningar.
Skjema for bankopplysningar - utland
Send ferdig utfylt skjema til adressa som står på førstesida av skjemaet. Hugs å skrive under skjemaet og å leggje ved kopi av gyldig legitimasjon.
Kva er gyldig legitimasjon?
Gyldig legitimasjon er id-kort som inneheld fødselsdato, namn, signatur og bilde (til dømes pass, førarkort, ID-kort)