Oppdater kontaktinformasjonen din
SLIK GJØR DU DET
|Oppdatert 18. september 2023
Kort om kontaktinformasjonen
Når NAV sender deg post, bruker vi kontaktinformasjonen du har registrert i Kontakt- og reservasjonsregisteret, eller adressen din i Folkeregisteret.
Innhold
Kort om kontaktinformasjonen
Når NAV sender deg post, bruker vi kontaktinformasjonen du har registrert i Kontakt- og reservasjonsregisteret, eller adressen din i Folkeregisteret.
Slik oppdaterer du kontaktinformasjonen digitalt
Når vi sender brev eller informasjon digitalt, bruker vi kontaktinformasjonen du har registrert i Kontakt- og reservasjonsregisteret.
Hvis du trenger å oppdatere kontaktinformasjonen din, kan du gjøre dette på norge.no.
Endre postadresse i folkeregisteret
De fleste som bor i Norge har bare én adresse i Folkeregisteret, men du kan registrere inntil tre:
- den adressen du bor på (bostedsadresse).
- den adressen du ønsker posten din sendt til (postadresse). Denne adressen kan være i utlandet.
- den adressen du oppholder deg på (oppholdsadresse). Denne adressen brukes gjerne av ukependlere.
NAV får alle disse adressene fra Folkeregisteret. På skatteetaten.no kan du se og registrere en ny postadresse i Folkeregisteret.