Publisert 7. juli 2021
Når du skal bestille deler eller tilbehør til et hjelpemiddel må du gi nødvendige opplysninger til hjelpemiddelsentralen. For å kunne levere raskt er vi avhengig av eksakte opplysninger om del/tilbehør, gjerne med artikkelnummer samt informasjon om hovedhjelpemidlet du trenger deler/tilbehør til.
Hvordan bestille deler og tilbehør
Bestilling av deler kan gjøre å følgende måte;
- Du kan sende bestilling på e-post når du har brukernummer (NAV ID nr). Dette nummeret unikt og brukes for å indentifisere bruker. Dersom du ikke har brukernummeret, kan du ta kontakt med oss på telefon 40 70 28 06 for å få opplyst dette. Her er vår e-postadresse til delelager; nav.hot.vest-viken.delelager@nav.no
- Du kan ringe delelager på telefonnummer 413 95 288
- Du kan også sende oss skjema for bestilling. Her benytter du deg av bytteskjemaet. Fyll ut bytteskjemaet på vanlig måte, og påfør at det gjelder deler/tilbehør.