Telefon

55 55 33 33

kl. 08.00–15.30

Innsending av skjemaer

Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.

Opplysninger

NAV Sola har noe redusert åpningstid for møter uten avtale for å forebygge og begrense smitte av koronavirus. Timeavtaler gjennomføres i all hovedsak på telefon eller digitalt og du får kontakt med oss gjennom dialog i aktivitetsplan direkte til veileder, eller chat og «skriv til oss» på www.nav.no.

Har du ikke mulighet til å henvende deg i digitale kanaler kan du levere søknader eller beskjeder i postkassen utenfor NAV-kontoret.

For henvendelser om økonomisk sosialhjelp kontakt NAV Sola på telefon 412 15 707.

Postadresse

Postboks 24 , 4097 SOLA

Organisasjonsnummer

893586032

Kontornummer

1124

Publikumsmottak

Rådhuset, 2 etg

Rådhusvegen 21, 4050 SOLA

Åpningstider
Mandag stengt Åpent for avtalte møter kl 09.00 – 15.30.
Tirsdag stengt Åpent for avtalte møter kl 09.00 – 15.30.
Onsdag stengt Åpent for avtalte møter kl 09.00 – 15.30.
Torsdag 10:00 - 13:00 Åpent for avtalte møter kl 09.00 – 15.30.
Fredag stengt Åpent for avtalte møter kl 09.00 – 15.30.