Telefon

55 55 33 33

kl. 08.00–15.30

Innsending av skjemaer

Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.

Opplysninger

NAV Nordreisa åpner publikumsmottaket på mandager, kl. 12 – 14, fra og med 19. oktober.

Nødvendige smitteverntiltak følges. Det må påregnes ventetid utendørs da det er en maksgrense på inntil 4 personer som kan oppholde seg i mottaket samtidig. Inntil 2 personer kan vente i gangen. De som kan må fortsatt benytte digitale tjenester via nav.no. Her kan du sende søknader på statlige og kommunale ytelser, ta direkte kontakt med veileder, sende meldinger eller opprette chat.

Lokale telefonnummer:
- Dersom det gjelder nødhjelp, midlertidig botilbud, økonomisk rådgivning eller veiledning om sosialhjelp, kan du ringe oss på tlf.nr. 458 32 804 på alle hverdager mellom kl. 12.00 -14.00.
- Dersom du har behov for å bestille en timeavtale, kan du ringe oss direkte på tlf.nr. 458 32 804 på hverdager mellom kl. 12.00 -14.00.

Postadresse

Postboks 223 , 9156 STORSLETT

Organisasjonsnummer

994006835

Kontornummer

1942

Publikumsmottak

Kommunehuset

Sentrum 17, 9151 STORSLETT

Åpningstider
Mandag 12:00 - 14:00 Åpent for timeavtaler 09.00 - 15.00.
Tirsdag stengt Åpent for timeavtaler 09.00 - 15.00.
Onsdag stengt Åpent for timeavtaler 09.00 - 15.00.
Torsdag stengt Åpent for timeavtaler 09.00 - 15.00.
Fredag stengt Åpent for timeavtaler 09.00 - 15.00.