Telefon

55 55 33 33

Innsending av skjemaer

Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.

Opplysninger

Kontoret har begrenes tilgjengelighet, åpningstid er fra 12 – 14.

Oppfølging og timeavtaler vil bli gjennomført ved avtalt oppmøte, per telefon eller over videomøter (alle hverdager 0800-1530). De som har avtale om time, bes vente utenfor inngangen og så vil veilederen komme og hente disse.

Dersom man har vært i utlandet de siste 10 dagene bes det om å ta kontakt på telefon direkte til NAV Lerkendal 45 83 27 96, man får da ikke komme inn i vårt møtesenter.

For andre henvendelser bruk nav.no og Ditt NAV – her kan du sende beskjed til oss og få svar.

Dersom du trenger bistand til nødhjelp eller manglende bolig, kan du ringe 90 60 71 57

Har du behov for bistand til å bruke våre digitale løsninger, kan du ringe 45 83 27 96 mellom kl. 10:00 – 14:00

Dersom du er permittert kan du ringe 45 51 73 82 eller 41 28 84 78 mellom kl. 09:00-14:30.

Vi gjør oppmerksom på at disse telefonlinjene kun kan svare ut konkret bistand for de som ikke kan benytte seg av digitale løsninger på nav.no.

For generelle spørsmål benyttes Nav sitt kontaktsenter på tlf. 55 55 33 33

Ved behov for å levere dokumenter til Nav Lerkendal kan dette leveres i egen postkasse på utsiden av hovedinngangen. Merk dokument med navn og fødselsnummer.

Dersom det er behov for D- nummer i forbindelse med arbeid må det bestilles timeavtale. På grunn av begrenset tilgjengelighet i vårt møtesenter kan man ikke få hjelp til dette ved oppmøte uten timeavtale.

Postadresse

Postboks 2933 Torgarden , 7438 TRONDHEIM

Organisasjonsnummer

993585564

Kontornummer

5702

Publikumsmottak

Trondheim

Sorgenfriveien 13, 7031 TRONDHEIM

Åpningstider
Mandag 12:00 - 14:00
Tirsdag 12:00 - 14:00
Onsdag 12:00 - 14:00
Torsdag 12:00 - 14:00
Fredag 12:00 - 14:00