Telefon

55 55 33 33

Innsending av skjemaer

Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.

Opplysninger

På grunn økende antall smittetilfeller i kommunen, stenger NAV Jevnaker sitt publikumsmottak for drop-in henvendelser frem til og med 10. november 2020.

Vi anbefaler at du benytter digital kommunikasjon og søknader hvis det er mulig. Bruk nav.no og Ditt NAV - her kan du sende beskjed til oss og få svar. Du kan også ringe NAV kontaktsenter på telefon 55 55 33 33 for veiledning.

Dersom du har behov for å avtale et møte med din veileder, be om dette.

NAV Jevnaker har opprettet et internt telefonnummer for deg som er i en akutt situasjon og som ikke kan bruke digitale løsninger. Dette er operativt mellom kl. 10 og 14, hver dag.

Akuttelefon for økonomisk sosialhjelp: 41260751

Post til NAV Jevnaker kan du levere i postkassen på veggen utenfor Samfunnshuset.

Postadresse

Postboks 24 , 3521 JEVNAKER

Organisasjonsnummer

994057898

Kontornummer

0532

Publikumsmottak

Jevnaker

Kirkegata 6, 3520 JEVNAKER

Spesielle åpningstider
10.11.2020 stengt Publikumsmottaket er stengt for drop in til og med 10. november.
Åpningstider
Mandag stengt Åpent for planlagte og avtalte samtaler 08.00-15.30.
Tirsdag stengt Åpent for planlagte og avtalte samtaler 08.00-15.30.
Onsdag stengt Åpent for planlagte og avtalte samtaler 08.00-15.30.
Torsdag stengt Åpent for planlagte og avtalte samtaler 08.00-15.30.
Fredag stengt Åpent for planlagte og avtalte samtaler 08.00-15.30.