Telefon

55 55 33 33

kl. 08.00–15.30

Innsending av skjemaer

Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.

Opplysninger

Åpningstid i påsken:
Mandag 6. april kl. 12:00-13:00
Tirsdag 7. april kl. 12:00-13:00
Onsdag 8. april Stengt.
Vakttelefon 413 49 857 for akutte henvendelser er bemannet fra 10:00 - 12:00


Når du ringer 55 55 33 33 kommer du til NAV kontaktsenter.
Ønsker du å snakke med din veileder vil NAV kontaktsenter sette over samtalen eller sende en beskjed om at veileder ringer deg tilbake innen 2 arbeidsdager.

Bruk selvbetjeningsløsningene. På "Ditt NAV" kan du blant annet se dine utbetalinger, sende meldekort, beregne din pensjon, endre kontonummer, beregne foreldrepenger og bidrag.

Postadresse

Postboks 96, 3191 HORTEN

Telefaks

33 51 23 51

Organisasjonsnummer

991369295

Kontornummer

0701

Publikumsmottak

Horten

Apotekergata 16, 3187 HORTEN

Spesielle åpningstider
Åpningstider
Mandag 12:00 - 14:00 Åpent for timeavtaler fra 09-15
Tirsdag 12:00 - 14:00 Åpent for timeavtaler fra 09-15
Onsdag 12:00 - 14:00 Åpent for timeavtaler fra 12-15
Torsdag 12:00 - 14:00 Åpent for timeavtaler fra 09-15
Fredag 12:00 - 14:00 Åpent for timeavtaler fra 09-15