Telefon

55 55 33 33

Innsending av skjemaer

Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.

Opplysninger

NAV Halden - Aremark har stengt publikumsmottaket for å begrense smitten av koronaviruset.

Driften av kontoret går som normalt, så fortsett å benytt deg av våre tjenester på www.nav.no, «Skriv til oss» på Ditt NAV eller dialogen i aktivitetsplan. Alle våre veiledere er tilgjengelige på digitale løsninger.

Dersom du er i en akutt situasjon, f.eks. uten bolig, mat eller livsviktige medisiner, send inn digital søknad og merk denne «Nødhjelp». Kan du ikke søke digitalt, kontakt din veileder eller nærmeste avd.leder/leder.

Postadresse

Postboks 56 , 1751 HALDEN

Organisasjonsnummer

994010808

Kontornummer

0101

Publikumsmottak

Halden

Storgata 8, 1771 HALDEN

Åpningstider
Mandag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 14.30
Tirsdag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 14.30
Onsdag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 14.30
Torsdag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 14.30
Fredag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 14.30

Aremark

Aremark Rådhus, 1798 AREMARK

Åpningstider
Mandag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 15.00.
Tirsdag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 15.00.
Onsdag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 15.00.
Torsdag stengt
Fredag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 15.00.