Telefon

55 55 33 33

kl. 08.00–15.30

Innsending av skjemaer

Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.

Opplysninger

NAV Halden - Aremark har stengt publikumsmottaket for å begrense smitten av koronaviruset.

Driften av kontoret går som normalt, så fortsett å benytt deg av våre tjenester på www.nav.no, «Skriv til oss» på Ditt NAV eller dialogen i aktivitetsplan. Alle våre veiledere er tilgjengelige på digitale løsninger.

Dersom du er i en akutt situasjon, f.eks. uten bolig, mat eller livsviktige medisiner, send inn digital søknad og merk denne «Nødhjelp». Søker du i tidsrommet 10.00 – 14.00 (mandag – fredag), vil søknaden blir vurdert omgående og du blir kontaktet.

Dersom du av ulike årsaker ikke kan søke digitalt, kan du ringe en av våre vakttelefoner: 412 96 719 eller 412 92 175 for nødsituasjoner. Telefonene er åpne i tidsrommet kl.10.00 til kl. 14.00 (mandag – fredag).

Postadresse

Postboks 56, 1751 HALDEN

Organisasjonsnummer

994010808

Kontornummer

0101

Publikumsmottak

Halden

Storgata 8, 1771 HALDEN

Spesielle åpningstider
13.03.2020 stengt Publikumsmottaket er stengt fom. 13. mars 2020 og inntil videre
Åpningstider
Mandag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 14.30
Tirsdag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 14.30
Onsdag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 14.30
Torsdag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 14.30
Fredag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 14.30

Aremark

Aremark Rådhus, 1798 AREMARK

Spesielle åpningstider
13.03.2020 stengt Publikumsmottaket er stengt fom. 13. mars 2020 og inntil videre.
Åpningstider
Mandag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 15.00.
Tirsdag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 15.00.
Onsdag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 15.00.
Torsdag stengt
Fredag stengt Timeavtaler i tidsrommet 09.00 - 15.00.