Telefon

55 55 33 33

kl. 08.00–15.30 En del ventetid må dessverre påregnes. Ved akutt behov for hjelp se opplysninger lenger ned på siden.

Innsending av skjemaer

Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.

Opplysninger

For å forebygge smitte av koronaviruset er publikumsmottaket stengt inntil videre. Oppfølging og timeavtaler vil likevel bli gjennomført per telefon. Ved akutt behov for nødhjelp, ring oss på tlf. 92 44 30 29

For andre henvendelser, bruk nav.no og Ditt NAV - her kan du sende beskjed til oss og få svar. Eventuelt, dersom du ikke kan benytte våre digitale løsninger kan du ringe
92 44 30 29 mellom kl 09 – 14.

Det er satt opp en postkasse ved NAV-kontoret hvor dokumenter kan leveres.

Postadresse

Postboks 85, 2024 GJERDRUM

Organisasjonsnummer

991378111

Kontornummer

0234

Publikumsmottak

Herredshuset, Ask

Herredshuset, Ask, 2022 GJERDRUM

Spesielle åpningstider
13.03.2020 stengt Publikumsmottaket er stengt fom. 13. mars 2020 og inntil videre.
Åpningstider
Mandag stengt Åpent for timeavtaler.
Tirsdag stengt Åpent for timeavtaler.
Onsdag stengt Åpent for timeavtaler.
Torsdag stengt Åpent for timeavtaler.
Fredag stengt Åpent for timeavtaler.