Telefon

55 55 33 33

Innsending av skjemaer

Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.

Opplysninger

Innsending av skjemaer
Skal du sende søknader og skjemaer, må du bruke NAVs skjemaveileder. Skjemaveilederen gir deg hjelp til å velge rett skjema og rett adresse det skal sendes til.
Opplysninger
Ved behov for individuell veiledning, eller ved avtalt time med veileder; benytt ringeklokke. Drop- in tid er mellom 10.00- 13.00 mandag- fredag. For informasjon om NAV- ytelser benytt nav.no, og innlogging til «din side». Skal du levere papirer, kan du legge de i postkassen.

Økonomisk sosialhjelp:
Vi anbefaler alle som kan om å benytte digital søknad om sosialhjelp som du finner på nav.no. For deg som ikke er digital, kan du skrive en søknad på papir, legge ved dokumentasjon og legge den i postkassa utenfor NAV- kontoret, trenger du bistand kan du ringe på hos oss, eller kontakte oss på vår vakttelefon.

Vakttelefon - 902 20 887 – mandag – fredag 10.00-13.00

Vi oppfordrer deg til å bare benytte denne dersom du har forsøkt digitale muligheter.
Henvendelser som prioriteres er akutte behov som for eksempel nødhjelp/ sosialhjelp eller andre henvendelser som ikke kan besvares ved bruk av andre kanaler.

Postadresse

Averøyveien 24 , 6530 AVERØY

Organisasjonsnummer

992973501

Kontornummer

1554

Publikumsmottak

A B C- Senteret

A B C- Senteret, 6530 AVERØY

Åpningstider
Mandag stengt
Tirsdag stengt
Onsdag stengt
Torsdag stengt
Fredag stengt