Reparasjon av hjelpemidler
Våre tekniske verksteder utfører reparasjoner, tilpasninger og spesialtilpasninger av tekniske hjelpemidler.
Ved feil på hjelpemiddelet skal kommunal servicetekniker / hjelpemiddeltekniker alltid kontaktes. Han/hun vil gjennomføre nødvendig feilsøking på hjelpemiddelet. Hvis det er behov for bistand tar kommunal servicetekniker / hjelpemiddeltekniker kontakt med NAV Hjelpemiddelsentral.
Da kan NAV Hjelpemiddelsentral bistå via digital samhandling (skype eller lignende), telefoni eller fjernstyring av datamaskin.
Ved akutt behov for reparasjon utenfor åpningstid; ring 917 81 122.
Fakta
Behov for hjelpemidler? Ta kontakt med hjelpemiddelansvarlig i din kommune.
Ved reparasjon ta først kontakt med servicetekniker / hjelpemiddeltekniker i din kommune.
Har du ikke lenger behov for hjelpemiddelet du har lånt, skal dette innleveres til kommunalt lager.