Brukermelding

Hvert år gjøres det en rekke nasjonale og lokale tiltak for å bedre brukeropplevelsene i NAV. Noen ganger fører også enkelthistorier til vesentlige endringer for brukerne våre.

I Brukermeldingen for 2016 kan du blant annet lese om:

  • Syriske Majd Bassam Zedans vei fra Latakia i Syria til praksis i barnehage i Grimstad.
  • Hvordan NAV i Vestfold etter innspill fra brukerne endrer måten de følger opp blinde og svaksynte.
  • Prosjektet "Eg og du" i Høyanger, som gjorde brukere og NAV-ansatte tryggere på hverandre.

I tillegg er det saker om ungdommers råd til NAV, samarbeid med hotellkjeden Nordic Choice Hotels, hva vi gjorde da vi oppdaget at vi hadde krevd for mye penger tilbake etter feilutbetaling - samt mye annet vi har gjort og lært.

Brukermeldingen for 2016 er den tredje vi lager. Du finner alle utgavene under relatert informasjon.

Brukermelding 2016 Forside